26. Växelverkan- att leda och följa

Martina Lundström introducerar oss för begreppet växelverkan. Ett sätt att bedriva undervisning i förskolan. Att leda och att följa. Hur syns läroplanen i våra miljöer? Hur blir barnen delaktiga på riktigt? Hur synliggör vi det i vår dokumentation? Hur fyller vi våra begrepp med gemensamt innehåll?

Avsnittet finns där poddar finns, bla. på Spotify, Apple iTunes eller på Libsyn

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com-logga

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s